- Publicat la data octombrie 25, 2024
- 4:11 pm
Serviciul Public de Gospodărire Comunală Tulca, având CIF 44960308, cu sediul în comuna Tulca, localitatea Tulca, nr. 668H, județul Bihor, reprezentat de către șef serviciu, Maier Adriana, telefon 0772/177/357, adresă de e-mail: [email protected], organizează licitație publică deschisă pentru vânzarea unui utilaj – buldoexcavator marca CASE 580K, proprietatea Serviciului Public de Gospodărire Comunală Tulca.
Utilajul ce se propune a face obiectul unei vânzări prin licitație publică este proprietate privată a Serviciului Public de Gospodărire Comunală Tulca și se află în administrarea acestuia de la data de 17.11.2022, conform Anexei nr.1 la PHCL nr. 112/17.11.2022, prin care s-a hotărât transmiterea fără plată a mijloacelor fixe și obiectelor de inventar din patrimoniul Primăriei Comunei Tulca, în administrarea Serviciului Public de Gospodărire Comunală Tulca, subordonată Consiliului Local Tulca.
Buldoexcavatorul a fost fabricat în 1985 și este destinat utilizării în cadrul activităților de construcții. Buldoexcavatorul este marca CASE, modelul 580K, are serie șasiu: JJH0021509, nr. identificare TULCA BH-035, culoare galben, număr de ore lucrate: 5.216 h, stare tehnică nesatisfăcătoare.
Caietul de sarcini și lista documentelor ce trebuie depuse în vederea participării la licitație se pot ridica de la sediul Serviciului Public de Gospodărire Comunală Tulca. Garanția s-a stabilit să fie 6% (1.614 lei) din valoarea de piață estimată conform raportului de evaluare (26.900 lei), aceasta se va plăti în contul deschis la Trezoreria Salonta nr. RO29TREZ0835006XXX003702.
Documentele necesare participării la licitație se vor depune la sediul Serviciului Public de Gospodărire Comunală Tulca, până cel mult pe data de 18.10.2024, ora 12:00. Ofertanții vor transmite ofertele în două plicuri sigilate: unul exterior și unul interior. Pe plic se va indica licitația publică deschisă pentru care este depusă oferta, precum și numele, prenumele și domiciliul ofertantului persoană fizică sau denumirea ofertantului și sediul social al acestuia, în cazul persoanelor juridice.
Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 21.10.2024, ora 10:00 la sediul Serviciului de Gospodărire Comunală Tulca. Comunicarea rezultatului licitației va avea loc cel mult în ziua următoare adjudecării. Termenul de contestații este de 3 zile, iar răspunsul la contestații va fi dat în 5 zile. Încheierea contractului cu ofertantul în favoarea căruia a fost adjudecată licitația se va face în termen de 10 zile de la data eventualelor contestații.
Persoana care consideră că un contract a fost calificat cu nerespectarea legislației poate solicita punctul de vedere al Agenției Naționale pentru Achiziții Publice, Ministerele de resort și ministerul cu atribuții în domeniul finanțelor publice, prin structurile cu atribuții specifice de control. Soluționarea litigiilor apărute în legătură cu atribuirea, încheierea, executarea, modificarea și încetarea contractului, precum și a celor privind acordarea de despăgubiri se realizează potrivit prevederilor legislației privind contenciosul administrativ.
Șef serviciu, Maier Adriana.