Sari la conținut

Aprobarea reactualizării Statutului Comunei Tulca

Primaria Comunei Tulca anunță toate persoanele interesate de organizarea dezbaterii publice privind proiectul de...

Aprobarea reactualizării Statutului Comunei Tulca

Astăzi, 08.12.2021, Primăria Comunei Tulca invită persoanele interesate la dezbaterea publică privind următorul proiect de act normativ:

„PROIECT DE HOTĂRÂRE nr. 68 din 21 iulie 2021 privind aprobarea reactualizării STATUTULUI comunei Tulca, judeţul BIHOR”

Întâlnirea va avea loc în data de 21.12.2021, ora 09:00, la Căminul Cultural Tulca.

Ordinea de zi a evenimentului:

  • Deschiderea evenimentului: anunțarea temei, prezentarea reprezentanților instituției, a procedurii și a regulilor de desfășurare);
  • Prezentarea succintă a motivației și a proiectului de act normativ supus dezbaterii publice (reprezentant al inițiatorului, experți și/sau specialiști care au participat la elaborare);
  • Prezentarea verbală de către persoanele interesate a propunerilor de modificare a proiectului de act normativ supus dezbaterii publice;
  • Închiderea întâlnirii (prezentarea etapelor următoare în procesul de adoptare a proiectului de act normativ, cu menționarea termenelor aferente).

 

Persoanele interesate să-și prezinte verbal opinia în cadrul întâlnirii vor avea la dispoziție 5 minute pentru prezentare, câte o singură persoană odată. Aceste persoane sunt rugate să se înregistreze direct la sediul Primăriei, zilnic între orele 08:00 – 14:00, telefonic la numărul de telefon din antet sau prin email la adresa de poștă electronică din antet.

Proiectul de act normativ poate fi consultat:

  • Pe pagina de internet a instituției https://primaria.tulca.ro/ la secțiunea Informații/ Transparență Decizională;
  • La sediul Primăriei Comunei Tulca, de luni până vineri, între orele 08:00 – 14:00.

 

Menționăm faptul că propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare ale persoanelor interesate privind proiectul de act normativ supus dezbaterii publice se pot depune până în data de 20.12.2021, ora 14:00:

  • Ca mesaj în format electronic la adresa de email din antet;
  • În scris, la sediul instituției.

 

Materialele transmise/ depuse vor purta obligatoriu mențiunea „DEZBATERE PUBLICĂ REFERITOARE LA … (numele actului normativ)”. Propunerile transmise/ depuse se vor publica pe pagina de internet a instituției https://primaria.tulca.ro/, la secțiunea Informații/ Transparență Decizională, iar nepreluarea acestora în actul normativ se va motiva în scris. Pentru informații suplimentare vă stăm la dispoziție la nr. de telefon din antet.

Detalii în documentele:

jr. Marius Cotrău

Secretar

Anunțuri

Utilizăm cookies

Acest site folosește cookie-uri. Prin utilizarea și navigarea ulterioară pe acest site acceptați Politica noastră de confidențialitate și Termenii și condițiile site-ului. Informații detaliate despre utilizarea cookie-urilor de pe acest site web sunt disponibile făcând click pe Setări cookie-uri .

Sari la conținut