Proiect hotărâre 60 / 05.07.2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Compartimentului Asistență Socială
- Publicat la data iulie 6, 2021
- 8:49 pm
Începând cu data de 05.07.2021, Primăria Comunei Tulca anunță deschiderea procesului de dezbatere publică privind următorul proiect de act normativ:
Proiect de hotărâre nr. 60 din 05.07.2021 privind APROBAREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE A COMPARTIMENTULUI DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ DIN CADRUL APARATULUI DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI COMUNEI TULCA
Documentația aferentă proiectului de act normativ include:
- Referatul de aprobare nr. 2422 din 05.07.2021;
- Raportul de specialitate nr. 2422 din 05.07.2021;
- Textul complet al proiectului de act normativ și anexele sale.
Documentația poate fi consultată:
- Pe pagina de internet a instituției https://primaria.tulca.ro/ la secțiunea Informații/ Transparență Decizională;
- La sediul Primăriei Comunei Tulca, de luni până vineri, între orele 08:00 – 14:00.
Propuneri/ sugestii/ opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus consultării publice se pot depune până la data de 23.07.2021 astfel:
- Ca mesaj, în format electronic, la adresa de email [email protected];
- Prin poștă, la adresa Comuna Tulca, sat Tulca, nr. 231;
- La sediul instituției, la Registratură, între orele 08:00 – 15.30, de luni până vineri (cu respectarea reglementărilor speciale pe perioada declarată ca stare de urgență/ alertă).
UPDATE – 30.07.2021: Primăria Comunei Tulca a publicat în data de 28.07.2021, raportul consultării publice privind proiectul de act normativ „Proiect de hotărâre nr. 60 din 05.07.2021 privind APROBAREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE A COMPARTIMENTULUI DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ DIN CADRUL APARATULUI DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI COMUNEI TULCA”. Raportul poate fi accesat aici.
Mai multe detalii în documentele următoare: