- Publicat la data noiembrie 19, 2024
- 3:11 pm
In conformitate cu prevederile Legii nr. 52 / 2003, privind transparenta decizionala in administratia publica, republicata, se aduce la cunostinta publica
Proiectul de hotarare privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2025 in comuna Tulca
Proiectul cu documentatia de baza pot fi consultate:
– Pe site-ul Primariei comunei Tulca la adresa: https://primaria.tulca.ro/
– La sediul Primariei Tulca, localitatea Tulca, nr.231, judetul Bihor-Compartiment
Impozite Taxe Locale
Potrivit art. 7 alin.(2) din Legea nr. 52 / 2003, privind transparenta publica in administratia publica, republicata, „Anuntul referitor la elaborarea unui proiect de act normativ va fi adus la cunostinta publicului, in conditiile alin. (1), cu cel putin 30 de zile lucratoare inainte de supunrea spre avizare de catre autoritatile publice”.
In conformitate cu art. 7 alin. (4) din Legea nr. 52 / 2003, incepand 19.11.2024 pana la data de 19.12.2024, se pot trimite in scris propuneri, sugestii si opinii cu valoarea de recomandare privind continutul proiectului de hotarare supus dezbaterii publice.
Propunerile, sugestiile si opiniile privind proiectul de hotarare se vor transmite:
– In scris, prin posta la sediul Primariei Tulca, localitatea Tulca, nr.231;
– Prin depunere la Registratura pentru Compartimentul Impozite Taxe Locale
– Prin e-mail la adresa [email protected]
Persoanele sau organizatiile interesate care transmit in scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de hotarare supus dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de hotarare, mentionand data trimiterii si datele de contact ale expeditorului.
Opiniile tuturor factorilor interesati de acest proiect vor fi prelucrate pentru a definitiva o forma finala a proiectului ce va fi inaintat Consiliului Local al Comunei Tulca.
Propunerile si observatiile vor purta mentiunea: „Recomandare la proiect de act normativ„.
ing. Daniel Avrămuț
Primar
jr. Marius Cotrău
Secretar