Sari la conținut

Proiectul de hotărâre privind actualizarea Statutului Comunei Tulca

In conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica...

În conformitate cu prevederile art. 7 din Legea 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare, Primarul comunei Tulca aduce la cunoștința publicului și supune dezbaterii „Proiectul de hotărâre privind actualizarea Statutului Comunei Tulca, judetul Bihor.

Textul proiectului de act normativ, raportul de specialitate, referatul de aprobare și documentația aferentă sunt afișate și pot fi consultate pe pagina de internet a instituției noastre: https://primaria.tulca.ro, la secțiunea dedicată „Transparenței decizionale”, precum și la avizierul situat la sediul instituției având datele de identificare din antet.

Propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare a persoanelor interesate pot fi transmise în termen de 30 de zile calendaristice, calculate de la data publicării anunțului, respectiv până la data de 23.02.2025, secretariatului Primăriei comunei Tulca sau pe adresa de email [email protected]

Materialele transmise vor purta mențiunea: propunere/sugestie/recomandare aferentă „Proiectul de hotărâre privind actualizarea Statutului Comunei Tulca, judetul Bihor.

ing. Daniel Avrămuț

ing. Daniel Avrămuț

Primar

jr. Marius Cotrău

jr. Marius Cotrău

Secretar

Anunțuri

Utilizăm cookies

Acest site folosește cookie-uri. Prin utilizarea și navigarea ulterioară pe acest site acceptați Politica noastră de confidențialitate și Termenii și condițiile site-ului. Informații detaliate despre utilizarea cookie-urilor de pe acest site web sunt disponibile făcând click pe Setări cookie-uri .

Sari la conținut