Urbanism
Comuna Tulca, Județul Bihor
Formulare Tip
01 F1 Cerere Certificat de urbanism
02 F7 Cerere prelungirea valabilitatii CU
03 F8 Cerere pentru emiterea autorizatiei de construire
04 F12 Cerere prelungirea valabilitatii AC
05.A F13 Comunicare privind inceperea executarii lucrarilor
05.B Model panou pentru identificarea investitiei
06 F15 Comunicare privind incheierea executarii lucrarilor
07 Cerere pentru regularizarea taxei la autorizatie de construire
08 Convocator Comisie receptie la terminarea lucrarilor
09 Cerere pentru emiterea certificatului de atestare a edificarii
10 Cerere pentru emiterea adeverinte de radiere constructii
11 Cerere pentru emiterea adeverintei de intravilan-extravilan
12 Cerere pentru emiterea certificatului de nomenclatura stradala si adresa
ISC
01-ISC F14 Comunicare privind inceperea executiei lucrarilor
03-ISC F16 Comunicare privind incheierea executiei lucrarilor
04-ISC Solicitare Desemnare Reprezentant Comisia Receptie 05-ISC Comunicare Incepere Activitate Comisie Receptie
BCPI
Cerere pentru eliberarea extras de plan cadastral de pe ortofotoplan
Cerere pentru eliberarea extras de carte funciara pentru informare
Acte emise
Documentații de urbanism
> cererea-tip (formularul-model F.1 „CERERE pentru emiterea certificatului de urbanism”), în conformitate cu precizările privind completarea acesteia;
> planuri cadastrale/topografice, cu evidențierea imobilelor în cauză, astfel:
> pentru imobilele neînscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară: plan de încadrare în zonă (la scara 1:10.000, 1:5.000, 1:2.000, 1:1.000 sau 1:500), eliberat de OCPI;
sau
> pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară: Extras din planul cadastral de pe ortofotoplan și Extras de carte funciară pentru informare, actualizate la zi, eliberate de OCPI;
> documentul de plată a taxei de eliberare a certificatului de urbanism, în copie (calculul taxei se face la compartimentul tehnic).
> cerere-tip (Formularul – model F.7 – „CERERE pentru prelungirea valabilității certificatului de urbanism”);
> certificatul de urbanism emis, în original;
> documentul de plată a taxei de prelungire a valabilității certificatului de urbanism (calculul taxei se face la compartimentul tehnic).
Dosarele se depun în 2 (două) exemplare identice:
> cererea pentru emiterea autorizației de construire, inclusiv anexa – se utilizează formularul model F.8 „CERERE pentru emiterea autorizației de construire/desființare”
> certificatul de urbanism, în copie;
> extrasul de plan cadastral actualizat la zi și extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi;
> documentația tehnică, exemplare originale – cu respectarea conținutului-cadru prezentat în Anexa 1 la Legea 50/1991;
> avizele, acordurile, actul administrativ al autorității pentru protecția mediului, studiile de specialitate etc. solicitate prin certificatul de urbanism, în copie;
> dovada înregistrării proiectului la OAR și taxa timbru arhitect, dacă este cazul;
> documentul de plată a taxei pentru emiterea autorizației de construire/desființare (calculul taxei se face la compartimentul tehnic).
> cerere-tip (Formularul – model F.12 – “CERERE pentru prelungirea valabilității autorizației de construire/desființare”);
> autorizația de construire/desființare emisă, în original;
> memoriu justificativ;
> documentul de plată a taxei de prelungire a valabilității autorizației de construire/desființare (calculul taxei se face la compartimentul tehnic).
> cerere-tip semnată (și ștampilată în cazul persoanelor juridice)
> copie după actul de identitate: C.I./B.I. pentru persoanele fizice
sau
> certificat de înregistrare fiscală pentru persoanele juridice
> copie după Autorizația de construire/desființare
> copie Proces-verbal înștiințare de plată (se obține de la casierie)
> dovada achitării taxei de regularizare (calculul se face la compartimentul tehnic)
pentru construcții realizate după 1 aug 2001 – art. 37 alin. (1) din Legea 7/1996
> cerere tip semnată (și ștampilată în cazul persoanelor juridice)
> copie după actul de identitate: C.I./B.I. pentru persoanele fizice,
> certificat de înregistrare fiscală pentru persoanele juridice
> copie după Autorizația de construire
> copie Proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor
> documentație cadastrală (topograf autorizat de ANCPI)
> document de plată a taxei pentru eliberarea unei adeverințe (10,00 lei – se achită la casierie)
> copie după actul de identitate: C.I./B.I. pentru persoanele fizice
> certificat de înregistrare fiscală pentru persoanele juridice
> copie după Autorizația de desființare
> documentație cadastrală (topograf autorizat de ANCPI)
> document de plată a taxei pentru eliberarea unei adeverințe (10,00 lei – se achită la casierie)
> convocator comisie de recepție (se depune la registratura primăriei cu cel puțin 15 zile înainte de data stabilită de beneficiarul autorizației pentru realizarea recepției);
> dovada achitării cotelor către Inspectoratul de Stat în Construcții – Bihor;
La data stabilită pentru recepție, prin grija beneficiarului, se vor preda reprezentantului primăriei următoarele documente (ele NU se depun împreună cu convocatorul, ci se prezintă pe teren):
> referatele proiectanților (arhitectură, rezistență, instalații etc);
> referatul dirigintelui de șantier;
> copii ale tuturor dispozițiilor de șantier;
> certificat de performanță energetică actualizat;
> plan de situație/ Plan de amplasament actualizat, întocmit de topograf autorizat ANCPI;
> formularul-tip “PROCES-VERBAL DE RECEPŢIE la terminarea lucrărilor” – minim 2 exemplare originale – cf. prev. Anexei nr. 2 la Regulamentul privind recepția construcțiilor, actualizat, aprobat de HG 273/1994;