- Publicat la data februarie 9, 2023
- 4:26 pm
Astăzi, 09.02.2023, Primăria Comunei Tulca anunță deschiderea procesului de consultare publică privind proiectul de act normativ: Proiect de hotărâre pentru aprobarea închirierii pasunilor si terenului arabil din patrimoniul privat al comunei Tulca, precum și aprobarea Regulamentului privind închirierea prin atribuire directă.
Documentația aferentă proiectului de act normativ include:
Referatul de aprobare al primarului nr. 507 din 09.02.2023;
Raportul de specialitate nr. 520 din 09.02.2023;
Textul complet al proiectului de act normativ și anexele sale.
Documentația poate fi consultată:
- La sediul Primăriei Comunei Tulca, de luni până vineri, între orele 08:00 – 15:30.
- Pe site-ul oficial al instituției, la secțiunea Informații/Transparență decizională.
Propuneri/ sugestii/ opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus consultării publice se pot depune până la data de 24.02.2023 astfel:
– Ca mesaj, în format electronic, la adresa de email [email protected];
– Prin poștă, la adresa Comuna Tulca, sat Tulca, nr. 231;
– La sediul instituției, la Registratură, între orele 08:00 – 15.30, de luni până vineri
Materialele transmise/ depuse vor purta obligatoriu mențiunea „PROPUNERI ÎN CADRUL PROCEDURII CONFORM LEGII 52/2003 PRIVIND PROIECTUL DE ACT NORMATIV Proiect de hotărâre pentru aprobarea închirierii pasunilor si terenului arabil din patrimoniul privat al comunei Tulca, precum și aprobarea Regulamentului privind închirierea prin atribuire directă.”.
Propunerile transmise vor fi publicate pe pagina de internet a instituției, la secțiunea Informații/ Transparență Decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate de către persoanele interesate se va motiva în scris.
La cererea scrisă a unei asociații legal constituite sau a unei alte autorități publice, administrația publică locală va stabili data și locul organizării unei întâlniri în care se va dezbate public prezentul proiect de act normativ.
Pentru informații suplimentare vă stăm la dispoziție.
jr. Marius Cotrău
Secretar