Proiect de hotărâre 12/16.02.2022 privind aprobarea bugetului local al comunei Tulca – Anul 2022

Astăzi,16.02.2022, Primăria Comunei Tulca invită persoanele interesate la dezbaterea publică privind următorul proiect de act normativ...

Proiect de hotărâre 12/16.02.2022 privind aprobarea bugetului local al comunei Tulca – Anul 2022

Astăzi, 16.02.2022, Primăria Comunei Tulca invită persoanele interesate la dezbaterea publică privind următorul proiect de act normativ:

„PROIECT DE HOTĂRÂRE nr. 12 din 16 februarie 2022 privind aprobarea bugetului local al comunei Tulca, judeţul Bihor pentru anul 2022”

Întâlnirea va avea loc în data de 25.02.2022, ora 09:00, la Căminul Cultural Tulca.

Ordinea de zi a evenimentului:

  • Deschiderea evenimentului: anunțarea temei, prezentarea reprezentanților instituției, a procedurii și a regulilor de desfășurare);
  • Prezentarea succintă a motivației și a proiectului de act normativ supus dezbaterii publice (reprezentant al inițiatorului, experți și/sau specialiști care au participat la elaborare);
  • Prezentarea verbală de către persoanele interesate a propunerilor de modificare a proiectului de act normativ supus dezbaterii publice;
  • Închiderea întâlnirii (prezentarea etapelor următoare în procesul de adoptare a proiectului de act normativ, cu menționarea termenelor aferente).

 

Persoanele interesate să-și prezinte verbal opinia în cadrul întâlnirii vor avea la dispoziție 5 minute pentru prezentare, câte o singură persoană odată. Aceste persoane sunt rugate să se înregistreze direct la sediul Primăriei, de luni până vineri, între orele 08:00 – 14:00, telefonic la numărul de telefon din antet sau prin email la adresa de poștă electronică din antet.

Proiectul de act normativ poate fi consultat:

  • Pe pagina de internet a instituției https://primaria.tulca.ro/ la secțiunea Informații/ Transparență Decizională;
  • La sediul Primăriei Comunei Tulca, de luni până vineri, între orele 08:00 – 14:00.

 

Menționăm faptul că propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare ale persoanelor interesate privind proiectul de act normativ supus dezbaterii publice se pot depune până în data de 24.02.2022, ora 14:00:

  • Ca mesaj în format electronic la adresa de email din antet;
  • În scris, la sediul instituției.

 

Materialele transmise/ depuse vor purta obligatoriu mențiunea „DEZBATERE PUBLICĂ REFERITOARE LA … (numele actului normativ)”.Propunerile transmise/ depuse se vor publica pe pagina de internet a instituțieihttps://primaria.tulca.ro/, la secțiunea Informații/ Transparență Decizională, iar nepreluarea acestora în actul normativ se va motiva în scris.

Pentru informații suplimentare vă stăm la dispoziție la nr. de telefon din antet.

Documente:

jr. Marius Cotrău

Secretar

Anunțuri

Campionatul bihorean al curățeniei

Stimați cetățeni,

Primăria Comunei Tulca invită toți cetățenii doritori să ia parte la acțiunea de curățare și colectare a deșeurilor din localitatea noastră…